domingo, 25 de febrero de 2007

ÉS QUAN S'ESCOLTA LA GENT DE SABADELL QUE LA CIUTAT DÓNA EL MILLOR DE SI MATEIXA

Benvolgut amic, benvolguda amiga

El meu nom és Carme Garcia i m'adreço a vosaltres perquè he estat escollida cap de llista de la coalició ICV-EUiA de Sabadell, per a les eleccions municipals del proper 27 de maig.

Fa 20 anys que vaig arribar a Sabadell per treballar al nostre Ajuntament com a cap de la Regidoria de Serveis Socials; més tard, de la de Participació Ciutadana i, finalment, de la Regidoria d'Igualtat Home-Dona. Així mateix, des del 2004 sóc diputada d'Iniciativa Verds-Esquerra Unida al Congrés dels Diputats.

Els darrers tres anys, malgrat una intensa i molt satisfactòria activitat política al Congrés dels Diputats, no he deixat de tenir sempre un ull posat a Sabadell. Us he de confessar que, tot sovint, m'ha preocupat la superficialitat de la política del govern municipal. Des de l'Ajuntament s'ha estat exercint una política populista i d'aparador, en la qual el projecte de ciutat ha estat suplantat per tot un seguit de cortines de fum.

Sabadell no és això: el Sabadell que conec, el que m'estimo, és una ciutat amb un teixit social actiu, obert i progressista. I és quan s'escolta la gent de Sabadell que la ciutat dóna el millor de si mateixa.

És per tot això que m'adreço a vosaltres, per escoltar i recollir totes les propostes que em vulgueu fer arribar, explicar-vos com veiem el Sabadell d'avui i presentar-vos el nostre projecte del Sabadell de demà.

En resum, parlar i escoltar.

Carme Garcia i Suárez

No hay comentarios: